Hírdetések

2009. február 11., szerda

Warcraft 3 + Kani




A blizzard méltán ismert játékának beüzemelését írom le. Illetve a magyar battlenet szerver a kanira való csatlakozást.

Elösször szükségünk lesz a wine-ra. (Ha van hagyuk ki ezt a lépést.)
sudo apt-get install wine

A telepítés szerencsére nem igényel extra tudományt mint ahogy Windowsba telepítenénk úgy installáljuk. (Ha van Windows-unk is és ott már telepítve van másoljuk azt át.)

Winetricks segítségével dx9 et telepítsünk.
Leírás itt!

Indítsuk el a játékot nézzük meg milyen FPS kapunk. Ha lassú akkor a következőt tehetjük.
Szedjük le ezt a fájlt!
Aztán nyissunk egy terminált. Terminálba.
regedit

Erre bejön egy ablak ami a regisztrációs adatbázisa a wine-nak. Itt a felső menük közül válasszuk a "Regisztrációs Adatbázis"-t. Azon belül pedig "Regisztrációs adatbázis fájl importálása...". Keressük meg az imént letöltött fájlt és töltsük be az adatbázisba. Bezárhatjuk és tesztelhetjük a Warcraft 3-mat.

Kanira Csatlakozás

Ehez szükség lesz egy regisztrációra a kanin. Ha van nincs probléma ha nincs akkor van egy kicsi mert, üzemen kívül helyezték a regisztrációs oldalt ezért a honlapon egy admintól, vagy moderátortól tudsz accountot kérni. Ha van accountunk. Töltsük le ezt. Ebben megtaláljuk a patchet, az indítófájlt, és egy regisztrációs fájlt.

http://www.kani.hu

Sorrenben a következőképp haladjunk.

1, Patch telepítése. (wine)
2, W3L.EXE bemásolása a Warcraft 3 telepítési mappájába.
3, Ismét nyissunk egy regeditet és importáljuk a servers.reg fájlt.

Most a W3L.EXE inditásával csatlakozhatunk is a kani szerverére. Jó játékot.

1 megjegyzés:

be.cool írta...

Szia!

Nekem a következő lenne a problémám a játékkal, igaz én bneten vagyok, nem kanin de, úgy érzem, hogy globálisabb jeleggű a probléma.

Szóval nem tudok hostolni, 6112-t engedélyeztem a routerben, ubuntumban nincsen tűzfal. A wine-val kell piszkálni valamit ezügyben?

A másik meg az, hogy magyar billentyűzetem van és ha szöveget írok játék közben akkor az "ö" betűt "ö" -nek írja, ez nem is meglepő, viszont ha a ctrl + 0 -ra nem csinál semmit akkor az ö=0.

Remélem érthető voltam és tudsz nekem segíteni ebben, előre is köszönöm!